الاثنين، مارس 24، 2008

انا استويت خلاص!!


الدنــــــــــــــــــــــــــــــيـا

هي ذلك الاناء الذي تتم تسويتك فيه
علي نــــــــــــــار هادئة

هناك 11 تعليقًا:

wanna b a physician يقول...

اه عندك حق بس انا باستوى على نار مش هادية خالص
وكمان الجو نااااااااااااااااااار
وعندى امتحان نسااااااااااا

د/اجدع بنوته يقول...

ومين يعنى مستواش

احنا اتشويناااااااااااا

كلية السياحة والفنادق يقول...

إحنا كل ده فى شهر ثلاثة أمال لما خمسة ييجى هايحصلنا إيه
دعوتى لك : اللهم أجعل لكى النهار بارداً والليل لطيفاً والعرق معدوماً والشوارع فاضية عشانك
قولى آمين

صوت من مصر يقول...

انا بصراحه مش طايق نفسى حر وغلو اسعار انا بغلى من جوه

asfour-elnar يقول...

الصورتين اجمل من بعض سواء الصوره

المجازيّه و كذلك الصوره الفوتوغرافيه

الفارس الملثم يقول...

الواحد اتشوي من كل حاجة موجودة في حياته , ربنا يلطف بينا جميعا

walaa يقول...

اااه ليه بس بتفكرينا بالام كده احنا على ما بنكبر من كتر السلق بنكون خلاصنا كل قوانا
تحياتى ولاء

شهرزاد يقول...

أنا الطبخة عندي شاطت الحمد لله

اسامة يس يقول...

وهل نحن فيها ببراءة ذاك الطفل / ان كان ذلك كذلك.. فلقد ظملتنا كثيراً...
لكن لعله رد فعل منها عما نفعله فيها ..

دمت بكل ود...
خالص تحياتي

فاتيما يقول...

حلوة ةالصورة قوى ...
انا فهمته بشكل تانى خالص غير الحر الشديد
أنا فهمتها انو الحلة دى هى بطن الأم و الولد القمر دا أستوى جواها و بيقول خلاااااص طلعونى لحسن هشيط بقى ...
اختيار جميل و تعليق اجمل ...
تحياتى يا أجمل بنات الحواديت

dr_modymodak يقول...

عندك حق والله انا استويت خلاص