السبت، فبراير 16، 2008

الحب زمان والحب الان..

زمان كان الحب كدة:-




"هو وهي في حديقة الاسماك أو حديقة الحيوانات وخلفية موسيقية اغنية بحلم بيك لعبد الحليم حافظ"

هي:احمد , امبارح ما نمتش لحد الساعة 10 كنت سهرانة طول اليل يا احمد افكر فيك و اعد النجوم ما كنتش مصدقة اني هاشوفك النهاردة , يعني نبقي جيران واشوفك كل شهرين مرة.

هو:ما تتصوريش يا مني كلامك دا ان حاسس بيه اد ايه , انا كمان يا مني طول الليل افكر فيكي , وكتبتلك كلام كتير اوي وكان نفسي اقولهولك كله , وبعتلك سلاماتي مع القمر اللي فضلت احكيله عنك.
ايه رايك يا مني في السلسلة دي , دي اغلي شيء عندي اهديتهالي والدتي وقالتلي اديها لاغلي انسانة عندي
هي: جميلة اوي يا احمد دي اجمل هدية جت لي في حياتي
انت مش هتيجي تقابل بابا بقي يا احمد , انا بقي عندي 17 سنة وكل شوية عريس رايح وعريس جاي وبابا عايز يجوزني ابن عمي.

هو:طبعا يا مني انا خلاص بقيت موظف درجة رابعة اد الدنيا , انا هاروح اقابل بابا النهارة وان شاء الله كتب الكتاب والفرح يبقوا الخميس الجاي.

ودلوقتي الحب بقي... كدة:



"هو وهي في أحد الكافيهات أو المولات وخلفية موسيقية نجووووووووم اف ام"

هي:ايه اللي حصل امبارح يا حمادة , رنيتلك ييجي 50 مرة وانت منفضللي علي الاخر , فضلت سهرانة لحد الساعة 4 الصبح مستنياك تتكلم ولا حتي ميسد ولا مسج وبعدين انا ما شوفتكش بقالي يومين.

هو:يابنتي امبارح كنت مع اصحابي في السينما وبعدين روحنا نشيّش وراجع البيت الساعة 5 اساساً ما تكبّري بقي, وبعدين انا جيت ابعتلك مسج الموبايل فصل شحن.
المهم شوفتي بقي جبتلك ايه , الدبدوب اللي كنتي هتموتي عليه واحمر كمان

هي:يااه تحفة موت يا ميدو لا بجد عرفت تنشن
طيب عملت ايه في موضوع بابا يا حمادة , ماما بتزن علي دماغي علشان اوافق علي العريس اللي متقدملي وتقوللي بقي عندك 28 سنة هتقعدي اكتر من كدة ايه, انت مش ناوي تنجز بقي؟!

هو:يعني يا بيبي اعمل ايه بس اقطع نفسي انا لفيت علي كل الشركات وكله عايز انجليزي وكمبيوتر او كوسة بقي وانا مش فاضي لكورسات بقي ووجع دماغ انا ما صدقت اخدت البكالوريوس بالعافية, عموما ما تقلقيش كلها 5 سنين أرستأ نفسي وهتلاقيني بخبط علي باب بيتكم.

هناك 4 تعليقات:

عــلاء ســالـــم يقول...

هههههههههه

معاك حق والله
الدنيا إتغيرت
وكذلك المفاهيم والأخلاقيات و المشاعر وحاجات كتيييييييييير

شهرزاد يقول...

عايزنا نرجع زي زمان
قول للزمان ارجع يا زمان
للأسف أنا ماعرفش دي ميزة ولا عيب
كل وقت وله تغيراته وأزماته
زمان الدنيا كانت سهلة اوي والناس كانت بسيطة"لقمة هنيه تكفينا وعش العصفورة يقضينا"
دلوقتي الديك الرومي فتح شهيه وفيلا في المريوطية أغلى أمانيًُ :)

Vague يقول...

السلام عليكم
بوست جميل جدا على فكرة
ياريت صورتالحب دي تتشال خالص

تحياتي
ادم

غير معرف يقول...



يمكن أن يكون لفساتين سهرة تركية تفاصيل دانتيل لإضفاء لمسة أنثوية وجذابة.
تصاميم مزينة بطبعات ورود أو تفاصيل الزهور لتكون جميلة وربيعية. لمسة من الترتر تعطي للفستان لمعانًا وبريقًا، مما يجعله مناسبًا للحفلات الليلية.
تصاميم توفر تغطية إضافية بفضل الأكمام الطويلة، وهي مناسبة للأوقات الباردة. درجات اللون الفاتحة من الوردي تعكس جوًا هادئًا وناعمًا.
تصاميم بسيطة وعصرية، مناسبة للملمسبات اليومية والمناسبات غير الرسمية.
يمكنك اختيارفساتين سهرة تركي الذي يتناسب مع ذوقك والمناسبة التي ترتديه فيها.